Mutari birouri

Va oferim solutii complete de mutari birouri. Exista mai multe optiuni din care puteti alege, in functie de necesitatea dumneavoastra.

-Transfer de arhiva

-Ambalare

-Demontarea/Montarea mobilierului

-Protejarea bunurilor

Reprezentantul nostru se va deplasa la sediul dumneavoastra pentru a face o evaluare a volumului bunurilor pe care doriti sa le mutati, oferta de pret stabilindu-se in functie de acest volum, precum si in functie de distanta la care doriti sa mutati bunurile dumneavoastra.

Înaintea mutarii bunurilor din birourile dumneavoastra, trebuie avut  in vedere ambalarea diverselor obiecte pe categorii, in functie  de fragilitate. Documentele le aranjam  in cutii speciale. Pentru a va reduce costurile mutarii puteti ambala dumneavoastra bunurile, iar in cazul in care nu aveti cutii sau alte materiale, puteti achizitiona de la noi. Oferim solutii complete de ambalare, pana la solutii pentru ambalarea celor mai fragile si costisitoare bunuri. Echipa noastra  va poate ajuta sa demontati si apoi sa montati birourile si alte piese de mobilier. Toate obiectele si piesele de mobilier se eticheteaza si se ambaleaza pe categorii, pentru ca nimic sa nu se rataceasca si sa va fie usor sa le despachetati la noul sediu.